Mijn ticker

zaterdag 17 augustus 2019

Nog 7 dagen...

Nog 7 dagen tot ons vertrek zegt de ticker, eindelijk…!

Ik denk niet dat ik ooit eerder zoveel tijd heb gestoken in het uitwerken van de route. Keuzes moesten worden gemaakt, helaas… Het zal in ieder geval een gevarieerde reis gaan worden met wisselende landschappen.  En nu maar afwachten of alles gaat lukken en hoe het praktisch op elkaar aansluit. Dat is altijd maar weer de verrassing!

Ook het reserveren van de overnachtingen heeft nogal de nodige hoofdbrekens gekost. Ondanks dat we niet in het hoogseizoen zitten, rijzen de kosten op sommige locaties de pan uit. In het verleden kon ik nog wel eens voordeel halen met het boeken (bieden) via Priceline, maar dit lijkt de laatste tijd niet meer zo te zijn. Ze schroeven dan gewoon de tax/bemiddelingskosten op. Al met al, denk ik dat we gemiddeld per nacht toch redelijk uitkomen met gebruikmaking van Airbnb's en kortingsbonnen via Booking.com. Ik heb nog nooit zo vaak iets gereserveerd, geannuleerd en elders weer gereserveerd als deze keer…! Ach ja, dat gepuzzel is aan mij wel besteed en deel van de voorpret...

2 opmerkingen:

  1. Alvast een goede reis gewenst,en veel plezier in de States.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het, voorwerk is al superleuk! Een hele mooie reis gewenst alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen